Cry Just a Little

Nu är jag hemma igen. Det känns lite tomt på något sätt, nästan som att något fattas, och det gör det ju egentligen för Fredde är ju kvar hemma hos sig och jag är här hemma hos mig. Tyvärr. Nej, men man måste faktiskt hinna sakna varandra också ibland. :) Den här lördagen blir jag ju faktiskt hemma också, ska faktiskt jobba då. Det var som ett tag sedan sist.

Annars då? Nästan direkt jag kom hem for jag iväg med Anna en sväng. Tror minsann att hon saknat mig, måå. ;) Sen har jag mest bara vilat tills vi var och simmade en sväng. Det var skönt att sitta och mysa i bubbelpoolen sen efteråt. På kvällen var det stall som vanligt, tror alla var lite små trötta för vi skrattade mest hela tiden. Haha. Imorgon blir det förhoppningsvis gymmet på kvällen. Eller ja, det BLIR gymmet om det inte kommer upp något annat viktigt.

Nu blir det att göra något annat ett tag, sedan blir det sova. Det är jobbigt att vakna klockan 6. :( God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0