Yesterday & today

Igår var jag duktig om jag får säga det själv. Jag var ute och gick med Molle i närmare 1½ timme, vi gick faktiskt på isen också. Solen hade vi även med oss, mysigt värre. ;) På kvällen var jag dessutom till gymmet med Anna, skönt!

Idag har jag då inte varit lika duktig, tyvärr. Har bara varit ute och gått med Mollsan i ca 40-50 minuter (en liten bit på isen idag också), och inhandlat lite alkohol inför morgondagens inflyttningsfest samt även kommit på att det dummaste som fins är att handla på en fredag! Den dagen jag flyttar hemifrån ska jag då försöka undvika fredagshandling så gott det går. ;)

Annars idag händer det inte så mycket roligt, funderar på att leka hurtbulle och köra lite med crosstrainern. Var ju så duktig i somras så jag steg upp, körde med crosstrainern, åt frukost och gick ut och gick. Den motivationen finns dock inte längre, men kanske kan få tillbaka den om jag har tur. ;) Tur i alla fall att man har hund(ar) så man "måste" ut och gå. Fast för mig känns det inte som ett måste, jag gör ju det frivilligt.



Bilder från igår. (Där ser ni även hur trött man kan bli efter att ha sprungit runt.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0