2009

Det slog mig just att det blir ett nytt år efter nyårsafton. Typ coolt liksom? Haha, nä men nog har jag ju vetat det. Tänkte bara inte på att det var 2009 redan. ;o Kanske borde ta och skriva lite om året som gått någon dag, om jag orkar. Men kan säga redan nu att 2008 var bästa året hittills. Speciellt sista månaden. :) Mååh.

Kvällen idag blev rätt bra. Vi hann dock inte med att sjunga Singstar, tungt besviken! ;) Tss, skoja bara. Nog hinner man. Och det var kul förde. Saknade dock Fredde lite smått. :( Nämen som sagt, det var en bra kväll ändå. Hoppas att ni andra också haft det. Nu ska jag sova, dock utan min kudde (även kallad Fredde och hjärtat ;) men det kanske går ändå. Om jag har tur. Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag har ju jobbat där 2 dagar i veckan :P

2009-01-04 @ 13:19:24
URL: http://johannnaaw.blogg.se/
Postat av: Eyda

Okej låter bra det med 7 februari ;P hoppas bara jag är ledig då!!!!!!! :O:O

2009-01-05 @ 10:17:07
Postat av: Olessia

tiden går fort :)

2009-01-06 @ 12:03:33
URL: http://nenno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0