Det nya året

Det nya året skulle bli början på det nya livet. Det har dock inte tagits så jätteseriöst... ännu. Vi kom väl överens med Anna om att det skulle börja igår, alltså kan man väl egentligen inte säga så mycket ännu. Men jag ska på riktigt skärpa till mig nu! Man sparar både pengar och kilon om man inte köper korv, pizza, hamburgare, godis, chips osv så ofta. Right? Jag kan ju passa på att skryta med att jag, trots att jag inte skärpt till mig ännu, gått ner i vikt sen jul. Anledningen? Ingen aning, men glad blev jag. ;)

Nog om det nu. Annars så har det inte hunnits med så mycket ännu på det nya året. Kom hem från Piteå idag, har varit där sen söndag och blivit bortskämd återigen. (Tack igen, hjärtat mitt ;) Fast den här gången har jag diskat och bäddat sängen i alla fall så jag har inte bara latat mig, hah. Som vanligt gjorde vi inte så mycket, men hey man måste ha lite semester ibland. Vi hann dock vara och hälsa på lite, trevligt. ;)

Imorgon hoppas vi på ledigt så jag och Anna kan dra på köpcentret en sväng, har märkt att jag skulle behöva en eller två nya tröjor och så kanske eventuellt underkläder. Men som sagt, det går inte att planera och spika något bara sådär när man inte har ett fast jobb med fasta scheman så vi får se hur det blir imorgon. Håll tummarna för ledigt! (;

Kommentarer
Postat av: Mervi

Man går ner i vikt när man är kär. ;)

2009-01-07 @ 20:01:58
URL: http://www.whaddupdawg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0