Det nya livet börjar NU!

Nu är man nyligen hemkommen från gymmet, har varit och fått "introduktion". Tänkte att det bara skulle vara ett lätt pass idag eftersom vi skulle typ prova på olika maskiner, tji fick jag. Vi ska börja med att värma upp 10-15 min på crosstrainer eller roddmaskin, inget annat. Ehm. Efter det ska man köra sina åtta maskiner som är sådär lagom jobbiga. Jag har en där jag ska dra upp mig själv, haha. Det tar ett tag att lära sig den tror jag. ;D Sen ska man avsluta med 15-30 min konditionsträning! Var lite tungt nu såhär första gången men det var bara att bita ihop, det känns dock skönt nu efteråt. :) Vi fick även lova oss själva och varandra att börja äta frukost, lunch och middag varje dag. Ehm. Hur ska jag hinna trycka in lunch när jag äter frukost mellan 10 och 11? Men man måste ju äta rätt för att det ska ge bäst resultat. Det känns i alla fall jävligt skönt att ha kommit igång med det nu äntligen. Hoppas bara man orkar hålla på. :)

Annars idag har jag inte gjort så mycket. Varit på stan med Johanna och fixat introduktionen för kvällen och handlat lite. Sen har jag även hunnit vara ute och gå lite med Molle. Det är nog i princip min dag, ifall någon skulle råka vara intresserad. Nu blir det duschen en snabbis och sen ta det lite lugnt och mäta lite kroppsdelar, hah.

Kommentarer
Postat av: hannie

nautilus? ;)

2009-01-19 @ 23:52:58
URL: http://hhaanniiee.blogg.se/
Postat av: hannie

nice :D tränar också där! måste fara å förnya kortet nån dag :)

2009-01-20 @ 00:07:15
URL: http://hhaanniiee.blogg.se/
Postat av: Mervi

Åååh, vad roligt det låter! :D



Dra upp sig själv? Det är så jäkla svårt att det inte är klokt. Ett av mina mål i livet är att klara av ETT ENDA SÅNT DÄR LYFT. Kan du lyfta upp dig själv ännu? Om inte, säg till sen när du har lärt dig det. xD

2009-01-20 @ 00:44:24
URL: http://whaddupdawg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0