En snabbis

Nej, inget snuskigt! Jag tänkte bara ta och uppdatera här en snabbis innan sängen väntar på mig, tyvärr kall och tom. Eller ja, full i påsar från dagens shopping är den ju, men tom på det sättet att det inte ligger en söt pojkvän där redo att agera kudde. ;)

Idag blev det alltså en shoppingresa, eller vad man ska kalla det, till Luleå med Anna och Johanna. Vi kom iväg lite senare än planerat men äh, varför ska man stressa? Vi var väl rätt sega hela dagen så vi var hemma först kring halv 8 eller något. Fick faktiskt med mig lite saker för engångsskull. Hittade mig en svart topp, ett svart + ett vitt linne, underkläder, en t-shirt med ett hjärta av silver på och så lite diverse smycken. Gick en del pengar, men ibland får man unna sig något fint.

Imorgon blir det att pallra iväg till gymmet och ta igen dom här dagarna då man inte varit där. Jag har ju visserligen inte legat på latsidan även att jag inte varit förbi gymmet sen i torsdags men i alla fall. :) Styrketränat har jag nog inte gjort destomer, så mycket väger inte det jag köpt idag, haha. Men nu är det nog dags att slänga ner påsarna på golvet och kramas lite med kudden. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0