Kan man ha så här tråkigt?

Tydligen. Idag har jag inte gjort nästan något alls. Det har varit svinkallt, så planerna på en jättelång promenad lades på hyllan ett tag i alla fall. Till slut trotsade jag kylan i alla fall och gick ut på en ganska lång, men inte jättelång, promenad. Tog även en lite kortare på kvällen, fast då ville t.o.m Molle in fort som fan så det fick bli en kortis. Annars idag har jag plockat lite i mitt rum och så bara. Som sagt, tråkigt. ;)

Igår när jag och Anna satt och kollade på gamla bilder på oss började jag sakna den där härliga bruna färgen som jag har på vissa bilder. Alltså, hudfärgen. ;) Även hårfärgen på en bild, fast jag vet inte riktigt är ändå helt nöjd med den jag har nu. Jag vet inte riktigt varför jag skriver det här, men som sagt jag har tråkigt. Och jag vill vara med Fredde för jag saknar honom. Och... jag vet inte. Typ tyck synd om mig inlägg? Tss. Ska sluta skuma nu i alla fall och försöka hitta på något. Om någon har något förslag så kan ni ju klottra ner det på kommentarer! Tack på förhand och adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0