Kanske lite sent ute?

Varje år kring jul frågar folk "vad önskar du dig i julklapp?" Det här året har jag svarat "pengar" eller "jag vet inte". Men nu har jag minsann kommit på en massa saker jag vill ha. Men nu är det ju försent! :( Har t.o.m en önskelista nu:

1. Bil
2. Laptop
3. Mobil

.... okej tror ju inte att jag skulle få dom sakerna heller. Eventuellt en mobil för det är billigast på den listan. Fyller ju iofs 20 om mindre än en månad, så ni som vill ge mig presenter, där har ni lite tips. Haha. ;D Hm. Nej, men det blir att spara så man så småningom kan köpa sakerna på listan, en efter en. Sen kanske man kan sälja lite saker också? Bilen är ju i princip redan såld. ;o Datorn lär ju säljas om det blir köp av laptop osv. Äh, nu svamlar jag en massa så jag säger adjö nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0