Lite sådant

Helgen har varit hur mysig och bra som helst, som alltid när jag är hos/med Fredde. :) Nu var det ju extra roligt att träffas när det var så längesen sist. Förhoppningsvis blir det inte så långt mellan gångerna igen! Vi har faktiskt varit duktiga i helgen också och lyckats komma upp i någorlunda tid, och dessutom gått en promenad i skogen. Skönt. Fast sen blev man trött, fattar inte varför man alltid ska bli så trött av att vara ute? Nå, ska inte klaga. Rätt mysigt att bara ligga och vila mitt på dagen. Fick god mat av hjärtat även den här gången också. :) (Måste ju bara påpeka det ;)

Imorgon är det en ny vecka igen, och då blir det tydligen att åka iväg till Luleå en sväng. Känns lite som att man inte hinner vara hemma alls, men så kan det vara ibland. Får ta och försöka somna tidigare idag så kanske jag inte är så jättetrött i alla fall. Har sovit konstigt rätt länge nu, inatt var jag hur pigg som helst kl 4 t.ex. Lyckades som tur var somna om, annars hade jag blivit less på riktigt. Nä, nu tycker jag själv att jag bara skriver en massa strunt så jag ska nog ta och se vad jag ska ha på mig imorgon så man inte har det problemet på morgonen. Brukar alltid känna mig så stressad när jag ska någonstans. ;) Ciao!

(Btw, hjärtat om du läser det här så tack igen för allt. ♥)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0