Liten uppdatering

Nya  livet har börjat helt okej faktiskt. Var ju och gymmade i måndags som sagt. På tisdag var vi och körde lite kondition, igår styrketräning + kondition och idag har jag kört lite kondition. Utöver allt på gymmet har jag även promenerat. Kan ju vara så att man är lite extra hurtig nu för att det är i början, men det är nu det är som roligast och säkert lättast att gå ner i vikt osv så. Dessutom har jag inte haft så överdrivet mycket att göra under dagarna så då har jag använt min enorma fritid till att träna. :) Man måste vara smart. ;) Maten går även den helt okej. Lite svårt när man inte lagar maten själv dock men försöker tänka på det också.

Nog tjatat om det nu. Imorgon är det äntligen fredag, vilket för min del betyder Piteå. Äntligen säger jag bara! :) Som jag har väntat på den här helgen, och som jag har saknat Fredde under den långa väntan! Men imorgon, då jävlar ska det mysas. :) Idag blir det att packa ner lite grejs och så. Annars vet jag inte vad jag ska göra, hm. Nåja, det löser sig säkert sen.

Kommentarer
Postat av: Lisen

Hoppas du får en underbar helg kusin! ;)

2009-01-22 @ 20:48:38
Postat av: Anna

hehe vi får seeee. ;)

2009-01-24 @ 21:28:56
URL: http://ansko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0