Natt igen

Ännu ett natt-inlägg, hm. Ändå har jag sett klart alla 90210-avsnitt som kommit ut. Idag kan det dock bero på att jag råkade sova till 11 fast jag hade tänkt vakna klockan 9. Så det kan gå ibland. ;) När jag väl hade kommit upp ur sängen klädde jag på mig och drog till stan med Anna. In på banken och la in lite pengar, sen på ICA och handlade lite bakningsgrejer eftersom Anna tänkte baka. Vi landade sedan hos Anna där vi var några timmar och kollade tv, sjöng Singstar (nyktra, mm.. ;) och snackade lite goja. Trevlig och lugn dag! :)

På kvällen blev det ridningen igen, äntligen! Red Romeo och det var helt nice. Roligt att rida igen. Imorgon (idag) kanske det blir att dra och simma lite om vi inte har träningsvärk eller någon annan dålig ursäkt för att inte dra. Funderar på att börja gymma igen, ska nog dra förbi där på måndag och kolla lite priser och lite sånt. Borde ju ha tid för det en gång i veckan i alla fall. Förhoppningsvis kan man ta så att det går att avbryta när man vill ifall man känner att man inte hinner/något annat dyker upp. Nåå, fårse hur det blir med allt, men träna borde man dock göra! Satt och kollade på gamla bilder på mig själv och insåg att jag minsann var smalare i åttan t.ex. Dessutom gick jag helt plötsligt ner typ 3-4 kilo sist jag gymmade lite sådär halvt regelbundet innan jag blev lat, så kanske värt att testa igen. ;)

Nåja. Nu dags att sluta skriva en massa strunt och ta och bege sig mot sängen som tyvärr är full med kläder. Grrh. Gonatt i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0