Nattuggla

Ja, här sitter man då igen mitt i natten. Trött men ändå inte i sängen. Hm? Nej, men jag skyller på 90210! Var tvungen att komma ikapp så då har jag sett flera avsnitt per dag ungefär. Nu är jag dock ikapp så nu kanske jag börjar sova tidigare. Yeah right ungefär. Heh. Nå, har ju bara mig själv att skylla sen om jag är trött eller så. Host.

Nåja. Igår och idag (läs måndag och tisdag) har jag jobbat lite på Eleven. Denna gång på en helt annan avdelning, eller avdelningar kanske man kan säga. Var på två olika idag så. Rätt roligt att jobba där också ibland, blir lite omväxling från IKEA. ;) Har även funderat på att söka in på högskola till hösten, är dock inte helt säker ännu på vad och om jag verkligen ska och vill börja plugga, men tror att jag ändå ska söka in så kan man börja ifall man kommer in och känner att man vill. Orkar då inte gå runt och göra ingenting och jobba lite då och då, har alltid sagt att jag inte ska bli en sån som bara går hemma efter gymnasiet. Och vad har jag varit? Jo, just det. Fast jag har ju jobbat i princip allt jag fått jobba så egentligen är det inte mitt fel. Fårse då om man får tummen ur röven och börjar göra något åt saker och ting då. Man måste (eller måste och måste men det underlättar nog) flytta också och så så det är ju inte bara att dra iväg. Någonstans vill man ju helst bo, helst någonstans där man har tak över huvudet, elektricitet och rinnande vatten. ;) Nå, som sagt det är bara funderingar än så länge, men snart börjar det ju bli dags att lämna det trygga fågelboet och stå på sina egna ben.

Nu ska jag ta och kramas med kudden och önska att det är min andra så kallade kudde, Fredde. ;) Night dudes!

I miss you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0