News

Nu ska jag börja det här inlägget med att "skryta" lite. Jag har nämligen lyckats gå ner i vikt igen, woho. (och pepparpeppar!!!) Nu är det inte långt kvar till mål 1, som för övrigt är att väga det jag vägde sist jag tränade. Behövs bara något hekto så är jag där. Det slutgiltiga målet är dock inte helt bestämt ännu, tar det lite som det kommer så får man se.

Vad händer annars då i mitt jätteintressanta liv? Ingenting. Eller ja, det vanliga kanske det heter. Gymmet någon gång i veckan, promenader, ridning på onsdagar osv. Det rullar liksom på. Börjar som bli less på att göra samma sak varje dag, när det dessutom inte är så överdrivet vettiga saker. Då menar jag alltså att det inte är något som ger mig pengar. ;) Men what to do? Måste dock börja fundera lite seriösare på min framtid nu igen. Kan inte ha det såhär nå länge till, det har ju snart gått ett helt år sedan jag slutade skolan. Dessutom fyller jag 20 nästa lördag! Mervi påminde mig om att det är då man blir vuxen "på riktigt". Thanks a lot. Haha, nämen det löser sig säkert, som min underbara pojkvän brukar säga. ;)

Nu ska jag nog ta och krypa ner under täcket och kolla lite serier. Mysigare att ligga i sängen. Sen ska jag väl förhoppningsvis sova i någorlunda tid så jag är vaken och uppe ur sängen före kl 10 imorgon. Kanske dagen känns lite längre då?

Kommentarer
Postat av: Anna

När ja har nå vettigt att skriva så ;P

2009-01-30 @ 08:48:44
URL: http://ansko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0