Taconight

Igår jobbade jag 12 - halv 5. Rätt lugn dag, behövde inte stressa i alla fall om man säger så. Nåja, ibland måste man väl få ha lugna arbetsdagar också. Efter det var det hem och göra sig i ordning för tacokväll/girls night med Anna, Johanna, Ida & Hanna. :) När klockan slog halv 8 bar det av mot Johannas place, hon hade gjort så fint och dukat fram en massa olika saker till tacosen så det var bara för oss att börja äta när alla anlänt. Värsta service! :) Efter maten blev det lite snack om allt och ingenting, Singstar (of course) och lite sådant innan krogen. En jävligt bra kväll! Måste lätt göras om! Enda minuset var att det var för mycket folk på krogen och att Anna drog hem lite tidigare. :( Nåja, next time Anna! ;)

Idag vaknade jag visst 11:20 något, heheh. Drog visst liiiite sovmorgon? Men kanske inte så konstigt när man var hemma halv 4 och lyckades somna vid halv 5 kanske. Mådde som tur var bra som fan, glad och pigg som jag vet inte vad. ;) Kanske för att jag fick prata lite med Fredde, hihi. :) Nåååja, resten av den här dagen då? Det blir nog att fara förbi Johanna och hämta lite saker som blev kvar igår, eventuellt sola lite och sådär. Ta det lite lugnt och njuta av en bakisdag utan jobb för engångsskull. Tycker det är skönt dagen efter, man har som ett lugn i hela kroppen, eller ja jag har det i alla fall. ;) Typ ler åt allt, haha. Imorgon blir det äntligen att fara och kolla vilket gym man ska börja på, woho. Jag har längtat. Helt ärligt, jag vill börja träna igen!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha nä vet men allt som inte är kladigt ;D

2009-01-19 @ 13:02:33
URL: http://emenita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0