Tidsfördriv

13 HAR DU:
Ett förhållande; Jo. :)
En bästa vän; Jopp.
Haft ett seriöst förhållande; Har ett nu, så ja.
Dejtat en av dina bästa kompisar; Alltså njaeao.
Blivit kär vid första ögonkastet; Typ. :)
Fått ditt hjärta krossat; Njaeao.
Haft ett one night stand; Är inte sån.
Skrikit åt en lärare; Kanske nångång.
Kysst någon och sedan ångrat dig; Ja.
Ljugit för dina föräldrar om vart du är; Nej.
Några smycken som kostat över 1000 kr; Säkert inte.
Snusat; Aldrig.
Rökt; Testat, tyvärr.

12 DAGENS:
Klädsel; Jeans och tröja. Nu på kvällen mjukisbralls och samma tröja.
Smink; Mascara och foundation.
Frisyr; Löst helt vanligt, som vanligt då.
Låt; It's not over.
Vill ha; Min kudde (Fredde) här. ;)
Sjuka; Ingen vad jag vet.
Drog; Ingen.
Saknad; Fredde. :(
Köp; En massa.
Godis; Inget.
Attityd; Upp och ner.
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: Inte så mycket. Men igår SA jag "haha, jag ser ut som ett troll".... ;)

11 FÖRSTA:
Bästa kompis; Typ Johanna?
Bil; Toyota.
Kärlek; Dennis.
Husdjur; En fågel.
Semester; Sandviken.
Jobb; Sommarjobb i Leipijärvi.
Köpta skiva; Absolute music något.
Piercing; Ingen, öronen räknas väl inte.
Konsert; Fagge?
Fylla; 16?

10 SISTA:
Personen som sms:ade dig; Anna.
Personen som du kramade; Fredde. :)
Personen som ringde dig; Fredde igen.
Personen som du ringde; Enligt samtalslistan var det Fredde här med, hm. ;p
Personen du sa 'jag älskar dig' till; Vet inte.
Alkoholdrycken; Jadu, bacardi säkert?
Bilfärd; Hem från stan idag med Anna.
Filmen du såg; Vet inte.
Gången du grät; Vet inte.
Måltiden; Åt en smörgås för inte så längesen.

9 SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm; Tror det.
Våga hoppa bungyjump; Tror det.
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: Nja, beror på.
Kalla dig själv lycklig; Jåo.
Hellre ta bilden än vara med på den; Jo.
Kunna gråta över en kille; Jo.
Kunna gråta över en tjej; Jo.
Ljuga för någon; Vit lögn drar nog alla någon gång, tyvärr.
Kunna springa 50mil; Nä.

8 VAD:
Gör du just nu; Svarar på ett sms.
Ska du göra imorgon; Jag vet inte riktigt, städa kanske om jag är ledig.
Säger du till dig själv när allt känns svårt; Ingenting egentligen, är bara allmänt down tills något får mig på bättre humör.
Har du med dig in på bio:n; Popcorn.
Är det för färg på dina byxor; Svart.
Är det för väder hos dig just nu; Kallt.
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet; Helheten skulle jag tro? Är dock svag för fina ögon. ;)
Skulle du göra om du vann på lotto; Köpa en bil. ;d

7 SAKER DU HAR PÅ DIG:
1. Tröja.
2. Strumpor.
3. BH.
4. Trosor.
5. Byxor.
6. Örhängen.
7. Glasögon.

6 BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet; Inte så värst.
Hur gammal blir du nästa födelsedag; 20 blir jag om exakt en månad.
Har någon bertättat en hemlighet för dig den här veckan: Mjao.
Använder du huvtröjor; Sällan, men det händer.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar; En tatuering maybe.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta; Lite olika, beror nog mer på vem personen är istället för vad den har eller inte har mellan benen. ;)

5 VAL:
Solnedgång eller soluppgång; Solnedgång.
Sommar eller vinter; Vinter.
Vilken ålder har varit bäst hittills; 19. ;)
Sova på sida, mage eller rygg; Sida.
Kramar eller kyssar; Både och. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej huj hatar sprutor.. Nu känns det bättre i armen iaf :D

2009-01-08 @ 22:31:08
Postat av: Johanna

har du varit kär i dennis :D

2009-01-10 @ 23:29:38
URL: http://johannnaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0