Bio

Om en timme ska vi på bio och se Harry Potter och Halvblodsprinsen. Tänkte hinna klottra ner någon rad här innan det. Vi var även på bio igår, då såg vi The Proposal, den var bra tyckte jag i alla fall.

Annars då? Mycket att göra som vanligt. När vi är i Happis så jobbar jag oftast, sen har det blivit att man inte orkat/haft tid riktigt att göra så mycket annat. Vi har i alla fall hunnit gå igenom lite av mina saker och så. Här i Piteå har vi också hunnit med en del här "hemma". Vi har fått en altan, köpt köksbord osv. :)

Jag har ju även kommit in på skolan. Så i augusti börjar jag plugga till förskollärare i Luleå. Flyttar även hit till Piteå permanent i augusti. Lite läskigt men det känns ändå bra. :) Det går ju alltid att hälsa på. Det är mycket nu med flytt och skola osv så man hinner som inte tänka på så mycket annat/göra så mycket annat. Så förlåt för att jag varit dålig på att höra av mig senaste tiden, men ni får också gärna höra av er! ;)


Kommentarer
Postat av: tojan

vilket gulligt litet hus ni verkar ha

2009-07-16 @ 20:45:20
Postat av: helena

Men gud så kul här händer de saker bli pitebo och skola i lueå kanon!! Ni har ju jätte fint hemma hos er oxå ha de gott och lycka till med allt

2009-07-16 @ 22:51:12
Postat av: Emma

hm fint.

2009-07-16 @ 23:59:13
URL: http://emmahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0