Ett tag sen, igen

Har blivit dålig på det här med uppdatering här märker jag, men då kanske folk läser när man väl skriver?

Som vanligt har det hunnit hända en del sen man skrev sist. Orkar dock inte gå igenom allt men kan ju nämna att lille William har blivit döpt i söndags. Både jag och Fredde blev gudföräldrar, vilket vi tackar för, så båda två fick stå där framme. Jag fick läsa en vers och Fredde fick hålla i William under hela dopet. Tur att det inte var tvärtom, den lilla killen väger inte så lite. Mosters favoritpojke! Han fick ett babygym av oss i present som han legat och skrattat åt. :)

Annars vet jag inte vad jag har på hjärtat. Har just varit ute och gått i regnet med älskling och Molle den äldre (Freddes Molle). Nu sitter Fredde och spelar gitarr och jag sitter här. Tidigare under kvällen har vi haft besök av Ante och Alex. Ante fixade lite med mina datorer, sånt man inte riktigt förstår sig på själv. ;) Imorgon blir det eventuellt att dra till Lasse och Elinas stuga. Regnar det mycket tror jag inte vi åker dit men annars gör vi nog det. På torsdag blir det Rix FM-festivalen i Luleå. Sen jobbar jag fredag, lördag och söndag och sen är jag Pitebo. Det går undan här. ;)

Och där sätter vi punkt denna gång. ;) Adjö och välkommen åter, ska försöka bli bättre på uppdateringarna igen....försöka.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jaoo. ;P

2009-07-29 @ 14:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0