Work

Idag har jag jobbat 14:35 - 19:15. Helt okej lugnt idag, hade även en elev ett tag. Kul att få lära ut faktiskt, även att jag gör allt utan att tänka. Förstår bara inte riktigt folk som ska komma och handla just innan stängning, fast det gör inte så mycket för på kvällarna går det undan för då vill alla hem. Man bara matar på tills kön är slut. ;)

Före jobbet var jag och åt lunch med tjejerna. Det var kul att umgås bara vi, det var som ett tag sen. Synd bara att både jag och Hanna skulle jobba sen så vi i princip bara hann äta och sen skulle jag hem för att hinna göra mig klar. Fast vi hann ju sitta på stranden någon minut ändå. :)

Sen så har det blivit lite ändrade planer för mig. Det blir Piteå imorgon efter jobbet, Fredde saknar mig så mycket så han vill ha dit mig då. :) Vi kommer dock tilbaka hit till Happis redan på fredag kväll då jag jobbar lördag förmiddag. Blir nog bra det, då får jag se hur duktig han varit den här veckan också. ;D Synd bara att sängen inte hinner komma innan vi ska hit igen. :(

Nä, nu ska jag väl göra något. Vad vet jag inte för egentligen har jag jättemycket att göra. Damn.

Love you. ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad mysigt att ha någon som saknar en :)

2009-07-03 @ 23:59:27
URL: http://petronellllla.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nääj Emma du får inte plugga på distans :D

Jag ska ha en klasskompis :D

2009-07-06 @ 16:28:08
URL: http://johannnaaw.blogg.se/
Postat av: Anna

Lite uppdatering tack. ;o

2009-07-06 @ 19:23:30
URL: http://ansko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0