En bra-dålig dag

Idag har det varit en jättebra och mysig dag, men samtidigt har den varit rätt dålig. På dagen var jag och Fredde till Leipijärvi och solade och badade. Hur mysigt som helst! :) På kvällen blev dagen dock mindre mysig, Fredde åkte hem så nu är jag hemma i Happis helt ensam. Som tur är har han semester snart. Tyvärr kan vi inte göra något kul då för jag jobbar, är som sugen på att åka någonstans och ha lite skön semeseter men det får väl bli sen nångång. Man kan ju inte få allt. ;)

Imorgon blir det jobb för mig, är ledig tisdag, fredag och söndag denna vecka. Till helgen blir det Piteå en sväng, sen blir det att vara här typ hela juli så jag kan jobba. Blir väl kanske nån sväng till Piteå nångång så Fredde får hämta saker han glömt, eller så och så ska vi väl på Rix FM-festivalen i Luleå. Annars blir jag hemma hela sommaren, så ingen kan säga att jag inte är hemma nu i alla fall. ;) Den som vill umgås har säkert mitt nummer. ;)

Nej, nu blir det snart sängen för mig så man orkar imorgon. Får ta en kudde att krama när det saknas någon i sängen. ;) Gonatt!

Älskar och saknar dig, hjärtat.


Kommentarer
Postat av: Fredde

Saknar dig och älskar dig otroligt mycket Emma :) du är mitt allt, ett liv utan dig är inte tänkbart :)



Kommer på fredag och då är det inte många timmar vi behöver vara ifrån varandra :)



Älskar dig hjärtat! :)

2009-06-29 @ 00:40:33
Postat av: Fredde

Kom just hem....är så otroligt tomt här utan dig :(...saknar dig hjärtat, älskar dig över allt annat :)

2009-06-29 @ 16:35:37
Postat av: Johanna

Jupp :)

Har sökt in som förskole lärare och sjukgymnast på ltu :-)

2009-06-29 @ 21:26:15
URL: http://johannnaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0