Midsommarhelgens planer

Imorgon är det midsommar, och vad händer då? Jo, jag ska fira min första midsommar här i Piteå tillsammans med min älskling, en massa god mat (grillat), några flaskor mumsig dricka samt även ett gäng andra trevliga prickar. Vi ska väl bara äta gott och spela kubb och umgås lite sådär allmänt. Hoppas det blir skoj! :)

På lördag kommer mamma, pappa, Emma och William hit och hälsar på. Vi får väl hoppas att både jag och Fredde mår hyfsat bra då, host host. Nog ska det gå bra! Kul att dom kommer hit så dom får se vart jag till slut kommer flytta, och även att dom får träffa Freddes mor och far. På söndag tänkte vi dra på Ikea, men vi kom på att vi struntar i det och tar det sen nångång istället. Det blir nog bra. Fullt upp hela helgen. ;)

Nu ska vi väl snart bege oss mot sängen så man inte sover bort hela dagen imorgon, och så man orkar hela kvällen. Gonatt på er och hoppas ni får en trevlig midsommar! :)

Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till william

wille längtar att få träffa dig och fredde. Wille sitter i babysittern och sparkar för fult måste jag säga. Jag tror wille kommer bli en busig pojk ;D

2009-06-19 @ 13:10:44
URL: http://emenita.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack Älskling för en underbar första midsommar tillsammans :) garanterat inte vår sista :) Älskar dig över allt annat! Puss puss hjärtat, älskar dig =)

2009-06-21 @ 18:11:12
Postat av: Fredde

Det var jag som skickade de ovandstående inlägger ;-) älskar dig!

2009-06-21 @ 18:12:16
Postat av: Emma

Tack själv älskling. :) Älskar dig med! <3

2009-06-22 @ 16:01:52
URL: http://emliisch.blogg.se/
Postat av: Emma - Ung nybliven mamma till william

Koolla in molle på min blogg

2009-06-24 @ 11:51:54
Postat av: Anonym

uppdatera mera - som förut :)

2009-06-25 @ 21:15:54
Postat av: Emma - Mamma till william

När ska du uppdatera bloggen xD

2009-06-26 @ 21:40:05
URL: http://emenita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0