Uppdatering av mitt liv

Nu har det ett tag sedan jag skrev så jag tänkte uppdatera lite så ni vet att jag lever. Vad har då hänt sen sist? Mycket, men ändå ingenting nytt egentligen. Mitt liv ser ungefär likadant ut som sist jag skrev; jobbar, är här hos Fredde och umgås med vänner när jag är hemma och hinner. Det är mycket som ska hinnas med när jag är hemma, jobb, vänner och familj, allt på några dagar. Nu har vi dock börjat  vara i Happis lite oftare, mest för att jag oftast jobbar på helgerna.

Ikväll ska vi och kolla på en bil, får se om det blir köp eller inte. Annars ska jag väl inte göra så mycket idag. Tänkte sola lite om solen kan hålla sig framme utan att gå i moln hela tiden. Sen ska jag göra mat så vi kan åka iväg nästan direkt älskling kommer hem. :)

Nu vet jag inte vad mer jag ska skriva, men nu vet ni att jag också finns. Ska försöka börja skriva lite oftare om jag hinner och orkar, det är ändå rätt roligt. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0