Dåtid och nutid

Du som liten;
1. Vad hette din första bästa vän? Johanna.
2. Vad hette din första kärlek? Hmh, fanns ju en på dagis...
3. Vilken var din favorit rätt? Leverbiff, ehhh...
4. Vilken var din favorit färg? Blå.
5. Vart bodde du? I ett blått hus.
6. Vad tyckte du var det bästa som hänt? Att pappa kunde laga alla barbiedockor som tappade ben, han satte bara en skruv och så var dom hela igen. ;)
7. Vad tyckte du var det värsta som hänt? När jag klämde fingret och tappade nageln. Äckligt.
8. Ville du bli när du blev stor? Lärare, faktiskt.
9. Vilket godis tyckte du bäst om? Gelehallon som moffa alltid hade. :)

Nu;
1. Vad heter din bästa vän? Typ Anna? Fast vet inte om man har någon bästa vän nåmer, man har väl fler lite närmare vänner istället. Men den jag umgås mest med och den som vet mest är nog helt klart Annapanna. ;)
2. Vad heter/hette din senaste kärlek? Fredrik. :)
3. Vilken är din favorit rätt? Tacos.
4. Vilken är din favorit färg? Vit och svart kanske.
5. Vart bor du nu? I en lägenhet eller vad det nu är.
6. Vad tycker du är det bästa som hänt? Måste nog faktiskt vara att jag träffat Fredde. :)
7. Vad tycker du är det värsta som hänt? Typ när moffa dog kanske?
8. Vad vill du bli? Vet inte riktigt, inte lika lätt som då.
9. Vilket godis tycker du bäst om? Jag tycker om chips.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad tycktedu om vinnat låten?

2009-03-15 @ 10:14:38
URL: http://emenita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0