Ett försök

Tänkte göra ett försök att klottra ner några rader här. Är som sugen på att skriva, men vet inte om jag orkar formulera mig på ett bra sätt, but I will try.

Jag kom hem idag efter några dagar hos Fredde, som vanligt nuförtiden alltså. ;) Vi har väl inte gjort så mycket speciellt, varit lite sociala med en av Freddes kompisar samt the family. Trevligt. :) Skulle dock vara trevligt att umgås en helg, men det blir då inte av den här helgen i alla fall då jag åkte på jobb och även är "bortlovad" åt Anna. Hon måste ju också få ha mig ibland. ;) Imorgon ska jag dessutom med henne och Johanna till Luleå. Inte för att jag egentligen har sån lust att slösa pengar, men kan ju vara kul att umgås med brudarna också lite.

Äh, nu ska jag göra klart allt inför imorgon. Måste ju trots allt upp vid 7. Snark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0