Fredag kväll i Haparanda

Igår (läs torsdag) var jag faktiskt och inhandlade de där vita skorna som finns på bild i det tidigare inlägget. Tur att jag fick lite mer pengar idag! ;) Tyvärr finns det fortfarande en massa saker som jag vill ha. Varför kommer man alltid på en massa saker efter julafton och sin födelsedag?! Nu skulle jag ju veta direkt vad jag skulle säga om någon frågade vad jag vill ha i present, dvs Escada parfymen t.ex.

Idag (det blir alltså fredag) har jag varit och simmat med Anna. Den här veckan har jag varit rätt duktig med tränandet. På måndag och tisdag var jag på vibrogym, onsdag hade jag ridning, igår var vi och gymmade och idag då simmat. Ska även och gymma imorgon på morgonen innan jobbet. Utöver det har jag även promenerat varje dag. :)

Nu på kvällen har jag umgåtts med Anna, Hanna och Ida i några timmar. Rätt så roliga timmar, vi har svamlat och pratat och svamlat och skrattat och ja.. ni ser ju. Alltid lika skoj att umgås med brudarna! ;) Måste ju passa på medan jag är hemma. Imorgon blir det nog utgång med samma tjejer som idag, minus Ida och plus Johanna. Lite invecklat så men ni kanske förstår?

På söndag blir det Piteå igen, woho. Har saknat Fredde hela dagen, okej saknar ju honom alltid men det har som varit mer idag av någon anledning. Nåja, inte länge kvar. Hemma måste jag ju också vara ibland då vännerna och familjen tyvärr är här. Skulle vara bra om jag skulle kunna flytta hela mitt liv till Piteå, dvs att alla människor följer med. Hade ju varit rätt nice om det gick. ;)

Oj, det blev visst ett ganska långt inlägg. Därför sätter jag punkt här och börjar bege mig mot sängen så man orkar upp vid 9 imorgon och gymma, och sedan även jobba några timmar. Godnatt!

♥F

Kommentarer
Postat av: Emma

haha jo jag tror också att du får först gå brevid första gången och så när man ska gå med vagnen :P Annars tror jag han kommer hoppa och dra ;D HAhaha

2009-03-29 @ 09:59:30
URL: http://emenita.blogg.se/
Postat av: Mervi

TUMMEN UPP. ;D

2009-03-30 @ 12:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0