Måndag

Idag har man då blivit moster till en liten pojke. ;) Grattis mamma Emma! Spännande att se vad det blir för namn, verkar som att det jag kom på är ett starkt alternativ i alla fall.

Annars händer det inte så mycket speciellt. Sitter hos Fredde som vanligt, har pysslat på lite här medan han är och jobbar. Nu funderar jag på att gå ut och gå eller något innan jag ska duscha. Det låter dock som att det är lite blött ute, så vi får se hur långt det blir att gå. Har ju nämligen vita skor med mig den här gången.... Kanske inte det allra smartaste, fast igår när jag åkte hemifrån var det ingen snö ännu. Nåja, får tvätta dom om dom blir smutsiga. ;)

Kommentarer
Postat av: Mia J-Å

Grattis moster Emma... Vad blir det troligen för namn på lill-killen?? Hälsa så mycket...

2009-03-30 @ 14:06:39
URL: http://mjuutiasberg.blogg.se/
Postat av: Lena S

Grattis Moster Emma, hälsa grattis till Mommo B. och Moffa E. också.

2009-03-30 @ 16:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0