Onsdag

Onsdag idag då, vilket betyder att jag är hemma igen. Eller ja, hemma i Happis. Har ju typ två hem nu egentligen, har märkt att jag börjat säga hem till Piteå nu. Eh? ;o Nåja, inte så konstigt är ju typ lika mycket där som här. Vissa tycker nog att jag är mer där. ;) Trivs ju där, och det känns som att vi gör mer där än vad vi skulle göra här. Det känns som att det inte finns lika mycket att göra här.

Nåmen i alla fall, nästan direkt jag kom hem drog jag till stan/torneå med Anna och Johanna. Jag som inte tänkte köpa något, och inte heller orkade prova något först, kom ut från Gina Tricot med en påse innehållande en tunika/klänning/tröja (vad det nu är) i en rätt så härlig sommarfärg. :) På skopunkten hittade jag några par skor, som vanligt alltså. Jag hittar alltid skor. Vilket nog syns om man kollar garderoberna här hemma. Skor är fint, och skor behöver man! ;) Fast idag var jag duktig och lät bli att köpa några. Fast vänta bara, det kommer nog. ;)


Escada - Ocean Longue     LOVE by Lily Prue

Även dessa är saker jag inte skulle säga nej till... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0