Torsdag

Idag har jag jobbat. Skulle slutat 16:45 men blev kvar på IKEA till 18 istället. I see cash, hah. Måste försöka jobba lite i alla fall så man får lite pengar utöver det lilla man får från Försäkringskassan. Jobbar även imorgon och på lördag. Där rök alltså planerna om att vara med Fredde lite mer under en HELG, känns som att det är längesen jag var där utan att stackarn behövt stiga upp sådär äckligt tidigt. ;) Nåja, så länge vi får umgås ändå så ska man inte gnälla. :) En liten fördel med att inte ha ett fast jobb, haha.

Nu ska jag nog sova, tyvärr ensam men det får väl gå det också. God natt gott folk.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha.. tråkigt at jobba, men det är skönt sen när man har ledigt.! ;D Kolla min blogg har stoppat in bilder..

2009-03-07 @ 19:59:21
URL: http://emenita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0