Torsdag

Idag har jag varit duktig. Jag har varit ute och gått med Molle i det härliga vårvädret i ungefär en timme. På kvällen har jag dessutom varit och gymmat med Anna och Johanna, skönt! Nu har jag haft tre så kallade träningspass den här veckan, och jag har tänkt försöka klämma in ett till på lördag innan jag drar vidare mot Piteå. Vi får dock se hur det blir med den saken, man brukar ju inte vara så morgonpigg på en lördag. ;D

Imorgon måste jag ta och försöka städa mitt rum lite. I alla fall fixa det värsta så det ser lite trevligare ut när man kommer hem sen. Allt känns bara så rörigt när man inte har någon ordning på sakerna. Skulle även behöva gå igenom mina kläder, men det får nog bli ett senare projekt, rummet är viktigare just nu. Självklart ska jag även hinna med min dagliga promenad också. ;)

Nu ska jag nog snart ta och krypa ner under täcket. Är grymt sugen på att läsa en bok, men jag har ingen oläst. Hrmf. Hoppas på att böckerna jag beställt tillsammans med Anna kommer imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0