Touch and go

Sitter i Piteå, som vanligt nuförtiden. ;) Den här gången kom jag hit på söndag istället för på lördag. Vi har väl inte gjort så mycket. På söndag var vi hos en av Freddes kompisar och kollade Beck, trevligt. :) Sedan har jag mest bara varit när F har jobbat, gjort lite vettiga saker och swisch så har dagen gått och han kommit hem. Ingen risk att dagarna blir långa, lite konstigt egentligen.

Inatt har jag sovit typ 10-11 timmar, hade nog inte vaknat om inte älskling hade ringt lite efter 10. Tror nästan att tröttheten från helgen satt kvar. Det var ju inflyttningsfest hos Johanna och Tedde i lördags. Kom hem vid 3 och somnade lite före 4, och vaknade vid 9. Nåja, helt okej kväll om man sammanfattar det hela. Men nu ska jag nog ta och gå och duscha. Var ute och gick nyss så ska försöka bli lite fräsch igen. Tss.

Kommentarer
Postat av: Mervi

Hade fått en ganska fin cashflow från sommaren på Kukkolaforsen, så jag lade inte så mycket märkte till det på hösten, men när pengarna började ta slut så började jag misstänka att något inte stämde. Och nu bekräftades mina misstankar. :P Haha, jösses!

2009-03-04 @ 18:17:21
URL: http://www.whaddupdawg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0