Vibrogym

Det var visst ett tag sedan jag skrev sist. Det har väl inte hänt något speciellt; i lördags jobbade jag och på kvällen var jag med Anna och Ida och hade det trevligt. :) Söndag åkte jag till Piteå och kom hem idag, som vanligt då alltså. ;)

Igår var jag på Vibrogym med F's mami och hennes kompis. Intressant att se vad det var för något, och även roligt att prova på något nytt. Det känns dock i kroppen idag, mest i vaderna. Fårse hur det går att rida idag då, nog för att det kändes bättre när jag var ute och gick med Molle. Jag har även tänkt vara och gymma imorgon, måste verkligen skärpa till mig med det och se till att det blir av dom dagarna jag är hemma! Inga bortförklaringar från och med nu, man hinner om man vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0