Bad day?

Ja jävlar (förlåt mamma), nyss var det inte kul att vara jag! Ingenting gick som det skulle, popcornen blev misslyckade TVÅ gånger sen gav jag upp. Ena gången blev det en platt men ändå bucklig "hög" och andra gången blev det några få popcorn. Jag säger då en sak; micron vi har nu åker inte med i vårt flyttlass till "tingan"! Som tur är känns det mycket bättre nu, är inte ens speciellt trött trots att jag jobbat varje dag utom måndag den här veckan. Det kommer nog under helgen, eller nästa vecka då det är dags för praktik. Anledningen till att jag inte är så trött kanske är för att jag vikarierat i en klass 1 samt fritids den här veckan. Rätt roligt att få leka lärare, det var ju min dröm att bli lärare när jag var liten! Ganska kul att hjälpa barnen med matte och skriva osv för det är ju så lätta saker, och dom tycker ju fortfarande att skolan är både rolig och spännande! ;)

Nåja, på tal om "tingan" så har vi fått ett eventuellt inflyttningsdatum. Helgen före jul, hm? Kändes väl kanske inte som den helgen man skulle valt i första hand då vi ska tapetsera och byta golv innan vi flyttar in. Om allt går enligt planerna så kanske vi har hunnit flytta in till nyår, fast vi har ju egentligen inte bråttom så vi siktar väl inte på något speciellt. :) Man får ta det som det kommer! Imorgon ska vi dock till stan och kolla på tapeter och förhoppningsvis lyckas komma överens om något! Golvet är ungefär klart, det är vi överens om, skönt. Vi ska även vara in och kolla läget med TV och soffa, vi måste ju som ha dem när vi flyttar in. Det blir nog lite knasigt annars! Längtar faktiskt till flytten, mest för att få inreda och fixa och dona och jaa... Det ska bli kul att få göra som man vill ha det redan från början. :)

F
r
e
d
d
e


Kommentarer
Postat av: mamma

synd med dina popcorn. jag längtar också tills

vi får flytta. vi skulle vilja komma och hälsa på

snart men när? vet ej nu har vi ju varje helg något.

Kram till er båda, mamma.

2009-11-14 @ 23:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0