Sugen

Som vanligt den här årstiden blir jag sugen på att färga håret, kan ni gissa vilken färg? Ja, exakt. Mörkare. Jag har dock inte bestämt mig helt ännu, men jag har nog egentligen aldrig varit helt säker när jag får mina idéer. Jag är ju sån som helst gör allt direkt jag kommer på det. Måste ändå fundera lite extra den här gången, nu har jag ju nästan min vanliga hårfärg så jag slipper ju som hålla på att färga hela tiden. Det är klart att det ändå syns en liten "utväxt" men kanske inte så det stör så där jättemycket. Tilläggas bör väl att jag inte tänkt ha nästan svart som jag hade sist, utan isåfall blir det nog förhoppningsvis ljusbrunt, eller mellanbrunt.

Såå, vad tycker ni? Ska jag färga mörkare eller ska jag ha som jag har nu? (ljust... typ)

Kommentarer
Postat av: Emma

Inte ljusare!! och inte för mörkt, mellan brunt typ eller ljusbrunt :P

2009-11-21 @ 22:58:17
URL: http://emmahjorth.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej, jo jag ska köpa grind plus att vi ska ha en i huset så man kan ha öppet dörren till williams/mitt rum utan att molle kommer.. om du förstår :P

2009-11-24 @ 18:51:32
URL: http://emmahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0