Äntligen

Äntligen har man ett fungerande internet. Det tyckte visst att det skulle ta en vilopaus igår, men som sagt nu är det tillbaka! Tur är väl det, det går framåt med betygssättningen av våra uppgifter tydligen. Får se om man klarar alla, eller om man bara klarar någon, eller ingen alls. Hemska tanke! Det är bara att hoppas på det bästa.

I helgen var det tänkt att vi skulle ha vinkväll men det blir nog en annan helg istället. Får se om jag och älskling drar till Luleå en sväng då, beror på vad han säger. :) Skulle vara skoj att komma iväg dit också ibland, så kanske man kan hälsa på någon på samma gång. Vet att Fredde ville lukta på bebis hos Tojan och Johan så får se om vi hamnar där en sväng eller om vi hälsar på någon annan eller ingen alls.

Nu tänkte jag nog inte skriva nåmer, det blev som stopp så jag avslutar här med att säga att jag har världens underbaraste pojkvän/sambo! :)


Kommentarer
Postat av: hannah

Haha nej nej ingen snö riktigt än :D har inte hunnit köpa spade och fönsterskrapa till bilen ;P

2009-10-09 @ 01:45:01
URL: http://hannahannahannah.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja, men nu gnäller han hela tiden tills jag kommer. efter william har ätit på morgon så blir han laddad :D an vet vad som gäller efter de, Men idag somnade han så då gick jag bara med molle. haha

2009-10-09 @ 16:46:48
URL: http://emmahjorth.blogg.se/
Postat av: Röda huset

Men hejsan hoppsan..kanske dags att uppdatera ;)

I ditt liv har det ju hänt massor ...Stoooora saker . Här inne händer det saker också, fick en vansinnig oklok längtan efter Freddes födelsedagskaka.."Pepparkaks-saffrans-cheesekakan"

Så är tacksam om ni kommer och efterätts-fikar med oss sen,läs skynda er att komma så jag inte vräker i mig hela ;)

2009-10-27 @ 16:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0