Helgen så långt

Tänkte bara uppdatera lite snabbt om vår helg hittills. Igår var det meningen att vi skulle ha fredagsmys med mysmiddag och vin. Det gick dock ej som planerat, trots att vi gjorde precis så som det stod i receptet, vinet var inte heller någon höjdare. Istället blev det att hämta mat från Max, och så låg vi i sängen och såg film, The Hangover som för övrigt var bra.

Idag har jag pluggat halva dagen, medan Fredde har varit till skjutbanan och diverse grejs. Nu har vi nyss ätit, vi gjorde ett nytt försök med mysmiddag och idag blev den lite mer lyckad. Vem kan misslyckas med kycklingsallad? ;) Nu snart ska vi gå över till huset här bredvid för att mysa lite i spabadet. :) Alltså helt nytt försök med lördagsmys, om man säger så. :) Förhoppningsvis går det nog bättre idag då!

Imorgon blir det att fortsätta plugga, göra den sista "lilla" delen innan jag slutligen ska lämna in det. Det känns dock närmare nu än på länge, längtar tills jag är klaaaar! :D

Nä, nu ska jag inte skriva så mycket mer så vi hinner gå och bada. Tänkte bara bjuda på lite bilder, bland annat så moster får se Fredde i glasögon. Enjoy. ;)


Älskling med ett par av glasögonen. ;)

Den äckliga maten som faktiskt ser god ut?

Dagens mys-middag! :) Mycket godare än någon konstig gryta. ;)


Kommentarer
Postat av: mamma

synd att det inte smakade bra efter allt jobb med

maten. jag åt stekt lax med sallad o gräddfil

gott,gott.

Det är halt här, gården hemma också var nära att

ramla flera ggr. skönt att du snart är klar med

dina uppgifter. Hade ni det sköönt i spaet?

2009-10-04 @ 00:21:13
Postat av: Emma

Jag vet. :/ Aha okej, gott. Fårse om vi äter det i veckan! Fredde har bytt till vinterdäck på båda bilarna idag så du behöver inte vara orolig. Jag är klar med uppgifterna nu, men vet inte om dom blev bra, det märks ju sen. Hoppas att jag får godkänt i alla fall. :) Jo, det var skönt att bada, man borde göra det oftare!

2009-10-04 @ 17:13:10
URL: http://emliisch.blogg.se/
Postat av: mamma

va bra, pappa har bytt i volvon idag

jag emma william promenerade till ica i blåsten

2009-10-04 @ 21:16:11
Postat av: Emma

OKej :)

2009-10-04 @ 21:35:01
URL: http://emliisch.blogg.se/
Postat av: Lisen

Håller helt med om att Hangover va bra! :)

2009-10-05 @ 20:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0