Plugg

Nu är man äntligen "ledig" igen! Har varit i skolan mån-ons och dagarna är så långa så det känns som att man knappt hinner vara hemma eller träffa Fredde. Nu är jag dock hemma i några veckor igen. Har "bara" en massa uppgifter att göra så man vet ju vad man ska göra när man är hemma. En del ska ju lämnas in senast på söndag så jag måste gå igenom dom jag har gjort innan jag lämnar in dom, samt börja och göra klart den jobbigaste uppgiften av dom alla. Som sagt, jag vet vad jag har att göra!

Nåja, förutom plugg vet jag inte vad som händer i helgen. Jag tycker ju det känns som att jag har helg nu så jag räknar nog med tors-fre till helgen. ;) Får se om det blir "vinkväll" med tjejerna från skolan nästa helg. Vi pratade om det igår i alla fall, men bestämde inget säkert så får se när det blir. :) Ser framemot det iaf! :D

Nä, nu ska jag sluta slösa tid här och dra mig mot stan och fixa så vi kan göra oss mat även idag. Sen efter det ta tag i allt pluggande! På återseende. ;)

Love u honey!

Kommentarer
Postat av: mamma o moster

älgarna är fina moster vill ha såna

emma har tagit ut foton åt moster en hel lunta

hälsn och kram från oss alla

2009-10-02 @ 18:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0