Höst

Alltså, egentligen är hösten faktiskt ganska mysig. Luften är frisk, det är sådär mysigt mörkt ute och det finns så mycket olika färger. Jag brukar egentligen inte tycka om hösten, men det här året känns det mysigt. Kanske för att det hittills inte regnat så mycket *pepparpeppar* eller för att man har någon att mysa med? Det är nog dock samma som med alla årstider, i början tycker man om dem men efter ett tag får man nog. Om några veckor längtar jag säkert efter vintern om jag känner mig själv rätt.

Annars då? Som vanligt är det ett bra tag sedan jag skrev. Har börjat skolan (vet ej om jag skrev det sist?) och klarat första uppgiften, skönt! Jag har även sökt en del jobb, några som jag vet behöver folk och några bara för att söka. Nu är det bara att hoppas på att man får något, börjar bli rätt tråkigt att gå hemma hela dagarna när Fredde jobbar.

I helgen så var mamma, pappa, Emma, William och Molle hit och hälsade på. Trevligt som vanligt. :) Får se när vi åker dit nästa gång, vi har då inte planerat något förutom då när jag ska dit själv i oktober då Fredde ska iväg med jobbet. Vi får se hur det blir. (Emma; William måste vara hemma ;))

Nu ska jag se hur det går för oss med maten. Skriver mer en annan dag, när det blir kan jag inte lova. ;)
Love you honey.


Mosters pojkar ;)


William med moster. ;)

Kommentarer
Postat av: emma

M va söta bilder =) Måste vi vara hemma xD HAHAHA

2009-09-18 @ 17:23:36
URL: http://emmahjorth.blogg.se/
Postat av: mamma

skriv oftare.fina bilder, tack för den mycket goda

maten och fikat.kram.

2009-09-18 @ 18:56:44
Postat av: Emma

Emma: du får komma på msn nångång så jag kan skicka dom =)

Mamma: Ska försöka, varsågod för maten, fikat kom ju du med :) Kram

2009-09-19 @ 17:27:15
URL: http://emliisch.blogg.se/
Postat av: Från huset bredvid...

Finns kvar goooooogoood choklad-kola-paj från min juntaträff...Om....eller hur hade ni det nu för tiden? ;) Hur som haver, finns det i frysen.Än.

2009-09-20 @ 22:14:40
Postat av: Emma

Hm, får se om vi kommer över ;)

2009-09-20 @ 22:29:50
URL: http://emliisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0