Höstväder

Nu har vi haft regn till och från hela helgen och det verkar fortsätta idag. Jag tycker dock att det är mysigt för just idag hällregnar det inte i alla fall. Dessutom får man tid att göra saker som behövs göra hemma. Ja, när man slutat jobba, vilket idag är kl. 11. Jag vaknade halv 8 idag (började 8) så jag kan ju då inte påstå att jag ser så pigg och fräsch ut, haha. Å andra sidan var jag gode trött igår också. Tror jag fick förklaringen till det idag när jag vaknade med lite konstigt bakom näsan. Det verkade dock hjälpa för tillfället att dricka lite varm choklad så jag hoppas att det inte blir något mer av det. :)

När jag kommer hem kanske jag ska ta och baka lite blåbärsmuffins eller något. Får nämligen fikabesök på onsdag av tjejerna. :) Mysigt! Har ju lite fika kvar som Fredde inte hunnit äta upp än men jag har tänkt baka dessa muffins i flera dagar och det har fortfarande inte blivit av. Nu är väl förmodligen ingen ett riktigt fikamonster. ;) Hade ju fikabesök igår också av F's farmor och farfar. Tur att man gillar att baka så man slipper pinsamheten med att bara bjuda på kaffe. ;)


(mina brukar ej se ut sådär, gör dem inte i den speciella "muffinsplåtsformen" för dom blir så stora!)


Fint va? (nu vet jag inte om det regnar här längre, man har som ingen koll här på jobbet!)


(OBS! Dessa bilder (som de flesta andra) är lånade från Google.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0