På jobbet

Sitter på jobbet, har nyss börjat. Facebook funkar ej så jag får väl blogga istället då. Timmarna innan man ska jobba går alltid så fort så man hinner knappt göra något tycker jag. Idag hann vi i alla fall vara till stan och handla, samt plocka lite hemma. Sen gjorde jag även en ny maträtt till middag. Det blev faktiskt lyckat för en gångs skull! :) Det var kyckling med en chili cremefraiche samt en vitlök cremefraiche blandat i, till det serverades tagliatelle. Mums! :)

Annars så händer det inte så mycket. Det är det gamla vanliga, skola och jobb så man hinner inte med så mycket. Nästa helg kommer mamma, pappa, Emma, William & Molle och hälsar på. Verkar som att dom ska sova över också! :) Det ska bli kul. På lördag skulle nog även min moster komma och se hur vi har det.

Nu måste jag fortsätta jobba så man får komma hem nångång. Ikväll blir det fredagsmys! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

emma du kan ju föra över bilderna på william jag har skickat med mobilen, stoppa in på bloggen ;)



Hur mår ni?? :)

Varför uppdaterar du inte din nya blogg? :)



Kram

2010-01-23 @ 22:41:48
URL: http://emmahjorth.blogg.se/
Postat av: emma

okey okey.. Nå åker hem idag eller imorgon. Försökte ringa mammas mobil igår men hon hade inte på mobilen. har inte hemnummret så ska testa på en stund efter william har ätit och så.

2010-01-24 @ 10:09:41
URL: http://emmahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0