Idag är jag trött

Jag har vaknat när Freddes klocka ringde (han snoozar dom i typ flera år!) första gången kring 6? Hann inte riktigt somna om då jag själv skulle upp före sju helst för att vara på ett ställe kl 8. Där tog det bara en halvtimme så efter det åkte jag hem igen och vilade. Somnade faktiskt, men hann väl kanske sova i en halvtimme innan telefonen ringde. Bättre än inget iaf! Jag ska ju orka jobba till 21 ikväll. Lär vara gode slut när jag kommer hem! (Till saken hör att jag inte vet om klockan hann bli över 1 innan jag somnade inatt, not good)

Sitter i princip och väntar på att klockan ska gå så jag kan börja med lite tidig middag åt mig själv. Ja, även Fredde får värma det när han kommer hem om han känner för det. Vi åt lasagne igår så han kanske väljer det istället för kycklingpasta. Vi får väl se! Funderar även på om det har tänkt börja åska snart? Ser lite lurt ut mot "inlandet". Hoppas inte, då vågar jag ju inte göra mat. Än mindre sitta vid datorn på jobbet. Nåja, det löser sig säkert.

Skulle vilja vila lite mer men tänk om jag somnar?! Börjar jobba 16:45 och innan dess ska jag ju hinna göra mat som sagt. För att inte behöva stressäta den tänkte jag göra det snart. Kanske hinner vila efter det? Fast då skulle jag behöva göra mig någorlunda "fräsch" inför jobb... Jaja vilket dilemma. Tur man inte har ett så fysiskt ansträngande jobb iaf! Får hoppas på att resten av Sverige har SOL så ingen ringer och jag kan vila sittandes på jobbet. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0