Tidsfördriv

7 HAR DU:
-Ett förhållande: Jo :)
-En bästa vän: Ja.
-Dejtat en av dina bästa kompisar: Nä.
-Blivit kär vid första ögonkastet: Jopp!
-Skrikit åt en lärare: Nä?
-Några smycken som kostat över 1000 kr: Japp.
-Snusat: Icke.

12 DAGENS:
-Klädsel:
Svarta jeansleggings, grå tröja, vitt linne.
-Smink: Ossit.
-Frisyr: Utsläppt, halvrufsigt. (har i princip låtit det vara) lite halvlockigt.
-Låt: 30 seconds to mars - (hjärnsläpp)
-Vill ha: Pengar.
-Sjuka: Det vanliga. ;)
-Drog: Ja jag vet it?
-Saknad: Min älskling som jag inte sett sen han drog till jobbet kring halv 7. :(
-Köp: MER Apelsin!
-Godis: Inget.
-Attityd: Trött? Räknas det?
-Tanke när du såg dig själv i spegeln i morse: Snark.

10  FÖRSTA:
-Bästa kompis:
Johanna.
-Bil: Hade först en toyota, men nu kör jag Audi, närmare bestämt en blå A4. Min lilla snuttepärla. ;)
-Husdjur: Kanin, undulat, hund. Ja you name it.
-Semester: Sandviken.
-Jobb: När vi hjälpte till gratis på Handlarn', vi fick väl typ godis eller ngt?
-Köpta skiva: Smurfarna?
-Riktiga kärlek: Fredrik.
-Piercing: Örat.
-Konsert: Ingen.
-Lan: Men nejdu!

10 SISTA:
-Personen som smsade dig:
Älskling.
-Personen som du kramade: Älskling.
-Peronen som ringde dig: Mamma
-Personen som du ringde: Mamma
-Personen du sa 'jag älskar dig' till: Fredde såklart.
-Alkoholdrycken: Jadu det var då jäkligt längesen! Cider förmodligen?
-Bilfärd: Hemifrån till stan, närmare bestämt till jobbet där jag är nu.
-Filmen du såg: Jag har hjärnsläpp på namn idag. Men det var med han Eddie Murphy. Showtime kanske den hette? :)
-Gången du grät: Jag vet inte?
-Måltiden: Lunch/middag innan jobbet. (åh kom på att jag har en macka kvar i kylen här på jobbet, nice!)

9 SKULLE DU:
-Våga hoppa fallskärm:
Tror det. Men inte just nu, av förklarliga anledningar.
-Våga hoppa bungyjump: Tror det här med.
-Våga dejta någon med mycket tatueringar?: Ja, men jag tycker det är rätt fult!
-Kalla dig själv lycklig: Jadå!
-Hellre ta bilden än vara med på den: Oftast ta bilden.
-Kunna gråta över en kille: Japp.
-Kunna gråta över en tjej: Ja, om det är någon vän det händer något t.ex.
-Ljuga för någon: Nja försöker såklart undvika det.
-Kunna springa 50 mil: Nix. Gillar inte att springa.

8 VAD:
-Gör du just nu:
Sitter på jobbet och vill hem, därav detta trams!
-Ska du göra imorgon: Grilla om vädret tillåter med Fredde och några av hans gåmpizar.
-Säger du till dig själv när allt känns svårt: Brukar vara Fredde som får säga något då. :)
-Har du med dig in på bion: Cola & popcorn.
-Är det för färg på dina byxor: Svart.
-Är det för väder hos dig just nu?: REGN i massor! Och jag har ingen jacka med mig. :(
-Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: Ögon? Helhet?
-Skulle du göra om du vann på lotto: Spara, såklart. ;) Nämen, köpa en bil!

7 SAKER DU HAR PÅ DIG:
-1.
Trosor
-2. Bh
-3. En strumpa
-4. En strumpa till
-5. Örhängen
-6. Byxor
-7. Linne

6 BLANDAT:
-Är du blyg inför det motsatta könet: Nä.
-Hur gammal blir du nästa födelsedag: 22!
-Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Nä?
-Använder du huvtröjor: Sällan.
-Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Nix.
-Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Det motsatta.

5 VAL:
-Solnedgång eller soluppgång: Båda.
-Sommar eller vinter: Båda, brukar bli less på vintern efter ett tag, men samtidigt kan jag ibland tycka att det är mysigt med vinter när det är sommar...
-Vilken ålder har varit bäst hittills: Ja, när jag närmade mig 20, faktiskt.
-Sova på sida, mage ellerrygg: Sida!!
-Kramar eller kyssar: Både och!

3 frågor:
-Vem pussade dig senast:
Fredde!
-Vem såg DU med lite kläder på senast?: Undra vem? Fredde såklart!
-Har du någon gång varit åskådare till en sexuell akt?: Nej, som tur är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0