Varmt ute, kallt inne

Gissa vad jag gör nu? Japp, jobbar! ;) Är olydig igen med andra ord.

Ute är det ca. 22 grader varmt i skuggan, men här inne är det kallt så jag fryser! Jag har till och med druckit varm choklad fast det är sommar ute. Måste lära mig att ta med en långärmad ifall det är kallt! Idag slutar jag 14:15 så då ska jag minsann ut i solen!

Medan jag satt här på jobbet och funderade mellan samtalen kom jag på hur tråkigt det egentligen är att vi inte får någon ledighet tillsammans den här sommaren. Det hade varit så mysigt att få resa någonstans eller göra något roligt bara jag och Fredde! Nåja, vi kanske kan göra något kul i höst/vinter? :) Förra året tänkte vi ju att vi skulle utomlands den här våren men då blev det ju husköp så då vart dom planerna lagda åt sidan, finns ju så mycket annat att lägga pengar på nuförtiden! Men som sagt, en liten minisemester hade varit mysigt och välbehövligt. Hade egentligen inte ens behövt vara långt bort bara man hade fått se något annat ett tag!

Äh, nu ska jag fortsätta drömma här på min stol innan jag får gå och äta. :)


Det här hade ju varit något? Om än lite "krydd", då jag skulle nöja mig med Sverige! ;)


Kommentarer
Postat av: Louise

tack :) vi har inte pratat om namn än så vi får se vad det blir :)

2010-07-08 @ 15:06:53
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0