Jobb

Igår lyckades jag få ett jobb, bara sådär. Det var så skönt! Fick visserligen tillbaka mitt gama jobb som jag hade dec-mars, men det är ta mig fan bättre än ingenting! Såg framemot att vara hemma och få göra vad jag ville, men pengar snurrade runt i huvudet. Utan pengar kan jag ju ändå inte njuta av sommaren! F tyckte att jag "kvittrade" igår när han kom hem och även han andades ut. Så på onsdag den 16 juni börjar jag, det bästa av allt är att jag hinner ha "sommarlov" en vecka. :)

Nu ska jag äta lite frukost, lite senare än planerat. (Skulle ju upp kl. 8) Efter det ska jag till gymmet! Det blir tredje dagen på raken jag är där. Skönt att man kommit igång med det, men det känns i benen vill jag lova, precis som det ska vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0