Många bollar

Just nu känns det som att jag har många bollar i luften. Eller i alla fall i huvudet. Jag vill både jobba, hinna rensa/städa/fixa här hemma, både inomhus och utomhus och samtidigt även hinna göra en massa roligt. Man blir nästan i valet och kvalet, det är klart att jag vill och borde/behöver jobba allt jag kan men samtidigt skulle den tiden kunna användas till så mycket annat nödvändigt - fokusera på motion, fixa här hemma osv osv.

Här hemma skulle jag vilja göra så mycket nytt, det jag tycker är mest akut är köket. Det är så opraktiskt som det är nu så man hittar inget (eller ossit som jag säger nuförtiden)! Skulle dock vilja ha ett större kök också men det är rätt omöjligt, tyvärr. För Fredde är garage dock viktigast, det skulle ju blivit av i sommar men det blev lite ändrade planer så det blir nog nästa sommar. Nåja, vi tar det i den tid det kommer, ingen stress! :) Det är väl charmen med att ha hus, det finns alltid något som man vill göra om. ;)

Jag vet inte exakt vad jag ville ha ut med det här inlägget, ville nog egentligen bara skriva av mig. Jag menar ju givetvis inte att jag ska tacka nej till jobb om jag bara får chansen att jobba. Skulle faktiskt vara skönt med en egen LÖN istället för studiebidraget. Det löser sig hoppas jag! Om inte annat så vet jag ju, som sagt, vad jag ska använda tiden till.

Nu ska vi ha söndagsmys med en film, dipp & morötter!

Kommentarer
Postat av: mamma

jag har läst men vet inte vad jag ska säga.



jo, grattis till ditt vg.i alla fall.

du kanske har lite ensamt eller?? ibland.

du behöver ju inte göra allt på en dag.

kram.

2010-06-07 @ 23:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0