Sommar?

Nu börjar det väl i alla fall vara sommar på riktigt? Här i Piteå har vi då i alla fall fått lite värme igen, skönt! Sitter på jobbet nu (ja jag vet, man ska inte blogga på arb. tid) och har lite att göra för tillfället i alla fall. Undra om resten av Sverige också har fint väder så ingen ser på tv idag? Har en kort dag idag med, började 16:15 och slutar 19:15, inte så länge kvar med andra ord! Efter denna dag är jag ledig fram till nästa torsdag om ingen vill ge mig sina pass eller om dom ringer ut mig. Hoppas på det för pengar är bra! Å andra sidan kan det väl vara skönt med en "semestervecka", då hinner man städa och dona på hemma inför inflyttningsfesten som är nästa helg (ni som ska komma, kom ihåg att meddela!)

Nu ska jag fortsätta jobba så jag får gå hem någon gång. :) Hade ju egentligen tänkt blogga med bilder men jag har inga bilder i datorn på jobbet så det får bli en annan gång.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0