Mars

Då var vi redan inne i mars, känns faktiskt skönt att det börjar gå mot vår - trots att jag egentligen inte gillar våren på grund av allt slask och äckel.

Nu har jag för övrigt fått studielån och meddelat (typ) på jobbet att jag ska sluta, har dock inte fått veta hur länge till jag ska jobba så vi får väl se. Nu ska jag försöka få mig ett liv igen som inte bara innebär skola och jobb, har funderingar på att börja träna så vi får se om jag tar mig i kragen någon gång! Har i alla fall kommit igång med promenerandet så det går framåt.


F i sin nya randiga tröja! Så fin. :) ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

det är väl nya gitarren också

2010-03-06 @ 22:25:30
Postat av: Emma

Japp, det är det :)

2010-03-07 @ 18:24:00
URL: http://tingsholmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0