Nytt & fräscht

Visst är den fin min nya design? Det kanske blir roligare att skriva nu?! :) TACK till systeryster!! Ni kanske även har sett att hon har gästbloggat här.... :-)

Om ni inte redan lagt ihop det så har vi varit i Happis från igår till idag. (Tack älskling för att vi åkte igår, du är bäst! <3) Det har som vanligt varit fullt upp, William underhåller alla om inte annat! Sötkillen som i princip har lärt sig att gå själv, ibland vill han dock ha lite hjälp men han går, kul!

Imorgon blir det "examensfest" med klassen hos Ida, ska bli trevligt! Hoppas att vädret är lika bra som idag, var nästan för varmt i Happis (nej, man ska inte gnälla!)

Mer än så har jag nog inte på hjärtat idag, förutom att jag älskar min Fredrik mest av allt, han är bäst!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0