Sommar?

Nu har jag skrivit omtentan, hade ju inte pluggat när vi hade den så jag klarade alla delar utom en. Ändå bra tycker jag! Tycker dock att den jag gjorde idag var svårare än den ordinarie, ändå hade jag som sagt inte pluggat då. Jaja, vi får hoppas att det gick vägen denna gång så man har den ur världen! :)

Nu är jag påväg ut i solen och äta lite lunch, idag har jag en "göra-vad-jag-vill-dag" som "belöning" för att jag pluggat 2 dagar... typ. Haha. Imorgon & på fredag blir det jobb. Imorgon fyra timmar och på fredag åtta. Hoppas på bra väder även då, så man är pigg och glad. Börjar dock inte så tidigt någon av dagarna och imorgon borde jag hinna njuta av vädret när jag slutar om det är bra - skitbra!

Nä, nu var det ut som gällde. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0